Teknoloji

Oyun Karakterleri Aslında Nasıl Görünürdü?

Halen devam eden oyunculuk yolculuğumuzda oynadığımız oyunlardan birçok karakterle anılar biriktirdik. Öyle ki onlardan bir kısmı (sözümüz Micah’a) nefret ettik, kimisi de gönlümüzde öyle bir taht kurdu ki sonradan gelen karakterler onların oldu. yanından bile geçemedi.

Üçgen göğüs ile tasarlanmıştır Lara CroftMaç boyunca karizmatik gülüşünden vazgeçmeyen Max Payne ve pişmanlık dolu bakışlarıyla PlayStation 1’den Hagrid bunlardan sadece birkaçı. Daha önce u/AaronGNP’nin GTA San Andreas karakterlerine yaptığı gibi, efsanevi karakterlerimizi yapay zeka ile gerçek hayata uyarladık.

Not: Kaydırma özelliğini kullanabilmek için şimdilik tarayıcı üzerinden giriş yapmanız gerekiyor. Bu nedenle bazı görseller mobilde görünmeyebilir.

GTA Vice City’den Tommy Vercetti, palmiye gömleğiyle karizmasından hiçbir şey kaybetmiyor.

2005 yılında çıkan The Punisher oyununu kaç kişi hatırlıyor? Oyundaki karakterimizin yapay zeka ile yeniden yorumlanması ise şu şekilde:

Yayınlandığı günden itibaren eleştiri odağı olan Postal dizisinin The Postal Dude olarak bilinen ana karakteri:

Geniş bir izleyici kitlesi tarafından halen serinin favori oyunu olmaya devam eden GTA 4, bunu ilk olarak ana karakteri Niko Bellic ile başarmıştı.

Need for Speed: Underground 2’den Nikki Moris, Ford Mustang’iyle:

Çapraz ateşin ortasında bombalardan sıyrılıp ağır çekimde zıplarken karizmatik gülümsemesini bir an olsun bozmayan Max Payne:

  • Görünüşe göre tanıdığın tüm aktörler, ama hiçbiri…

GTA 3’ün 15 saatlik oynanışında bir kez olsun kıyafetlerini değiştirmeyen Claude:

Son zamanlarda yayınladığı dizilerle adını çok daha geniş kitlelere duyuran The Last of Us’tan Ellie Williams:

Favorimiz: PlayStation 1 için Harry Potter ve Felsefe Taşı’ndan efsanevi Hagrid karakteri:

Son olarak üçgen göğsüyle internet memlerine konu olan eski model Lara Croft.

Bu konuyu merak edenler için editör notu:

Önceki içeriğimizin çoğu yolculuk ortasıBu sefer tüm görselleri kullanarak sizler için görseller ürettik. kararlı difüzyon Onu satın aldım. Orijinal oyun görsellerini img2img kategorisine yükleyerek referans olarak kullandım. Ancak referans olarak kullanılsalar da orijinal pozlar bozuktu.

Bunu önlemek için Kontrol Ağı Uzantıyı Stable Diffusion’a yükledim ve pozları korudum. Ardından görselleri biraz yapaylıktan uzaklaştırmak için, Olayları daha gerçekçi bir boyuta getirmek için. Gerçekçi Vizyon V1.3 kurdum Bu sayede ControlNet pozlarını korurken Realistic Vision ile daha gerçekçi bir görüntü elde ettim.

Bunları yüklemek için hızlı bir internete (ControlNet ön ayarları bağımsız olarak) ihtiyacınız vardır. onlarca GB boyut) ve güçlü bir donanıma ihtiyacınız var. Az önce görmüş olduğunuz görseller RTX 3070 Ti ekran kartı ile üretilmiştir. Çünkü kartın 8GB’lık hafıza boyutu, art arda yapılan işlemlerde ister istemez doluyor.

İnternette bu programların nasıl kurulacağına dair videolar bulabilirsiniz. Hepsi tamamen ücretsiz. u/AaronGNP tarafından kullanılan istemi gereksinime göre istem olarak değiştirdim. Örneğin, Niko için kullandığım bilgi istemi:

30’lu yaşlarında, uzun yüzlü, kalın kaşlı, yarı kapalı gözlü, ağlayan, modelshoot tarzı, (son derece detaylı CG birlik 8k duvar kağıdı), adam, şaheser, yüksek çözünürlüklü, sığ alan derinliği, Keskin odak, hdr, 8k, Cannon ile Rus adam EOS 5D Mark III, 85 mm, Sinematik, simetri , tam vücut , Harika fotoğrafçılık , dinamik kompozisyon, tam vücut fotoğrafı, Gürültü Giderme, f 5.6, 85 mm, CineStill 800T, sinema fotoğrafı, akıcı, zarif poz, gerçekçi portre, yuvarlak gözler, cilt dokusu, yumuşak doğal aydınlatma, samimi kompozisyon, Cinestill 800T, modelshoot stili, (8k duvar kağıdı), mükemmel, başyapıt, yüksek çözünürlük, saçma, geniş ışık, Keskin odak, doğal aydınlatma, başyapıt, 4K, yüksek kalite, (gülümseme), ( büyük gözler)

Bu konu ile ilgili farklı sorularınızı da yorum kısmından iletebilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu