Ekonomi

Mizuho: Anket Apple Pay Kullanıcıları Arasında Affirm Tercihini Gösteriyor

Mizuho tarafından yapılan bir anket, Apple (NASDAQ:AAPL)’ın ödeme hizmetini kullananlar arasında taksitli ödeme hizmetleri için en sık tercih edilen seçeneğin Affirm Holdings (AFRM) olduğunu gösteriyor. Bu tercih, Apple’ın yakın zamanda Affirm ile işbirliği yapma kararının arkasındaki nedenler hakkında değerli bilgiler sağlayabilir.

Mizuho, “Anket, Affirm’in Apple’ın ödeme hizmeti kullanıcıları arasında tercih edilen taksitli ödeme hizmeti olduğunu ve katılımcıların %44’ünün AFRM’yi seçtiğini gösteriyor,” diyor. Ankete 550’den fazla kişi katılmış olup, bunların yaklaşık %20’si hem Apple’ın ödeme hizmetinin hem de taksitli ödeme hizmetlerinin kullanıcısıdır.

Mizuho, Affirm ve Apple’ın ödeme hizmeti kullanıcıları arasında önemli bir örtüşme olduğuna ve bunun da kısa süre önce duyurulan ortaklığa katkıda bulunan bir faktör olabileceğine dikkat çekiyor. Bu ortaklık sayesinde, Apple’ın ödeme hizmetinin kullanıcıları çevrimiçi alışverişlerde ödeme yapmak için Affirm’i kullanabilecekler ve gelecekte aynı şeyi fiziksel mağazalarda da yapabilecekleri öngörülüyor.

Mizuho, “AFRM ve Apple’ın ödeme hizmeti arasındaki ortak kullanıcı tabanı, bu hafta duyurulan ortaklığın motivasyonunu açıklayabilir” diyor. Başlangıçta Affirm’in gelişmiş teknolojisi ve risk değerlendirme süreçlerinin ortaklığın ana nedenleri olduğu düşünülse de, anket verileri kullanıcı demografisinde güçlü bir eşleşmeye de işaret ediyor.

Buna ek olarak Mizuho’nun bulguları, Apple’ın sonradan ödeme özelliğini kullananların Affirm’i de kullanma olasılığının diğer taksitli ödeme hizmetlerine kıyasla daha yüksek olduğunu gösteriyor. Bu örtüşme, kullanıcıların Affirm uygulamasını kullanmaktan Apple’ın daha sonra ödeme özelliğini kullanmaya sorunsuz bir şekilde geçiş yapma olasılığına işaret ediyor.

Mizuho, “Bu, kullanıcıların Affirm uygulamasından Apple’ın daha sonra ödeme özelliğine zahmetsizce geçme olasılığına işaret edebilir” diyor. Kullanıcılar Affirm ile doğrudan entegrasyona sahip olmayan perakendecilerde Apple’ın ödeme hizmeti aracılığıyla ödeme yapma seçeneğine sahip olacağından, bunun zaman içinde Affirm için kullanıcı sayısında bir artışa neden olabileceğini öngörüyorlar.

Mizuho, Affirm hisselerinin satın alınmasını tavsiye etmeye devam ediyor ve Apple ile ortaklığı Affirm için olumlu bir gelişme olarak algılayarak 65 dolarlık bir fiyat hedefi belirledi.

Bu makale yapay zeka yardımıyla oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından gözden geçirilmiştir. Daha fazla bilgi için lütfen Hüküm ve Koşullarımıza bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu